Ferias / Congresos
[ Volver ]Nastallat, La Mare del Tanu i De Gairó, finalistes del Concurs Sons 2026
14/07/2026 - NoticiasClave.net

S'han donat a conèixer els finalistes la XIX edició del Concurs Sons de la Mediterrània: Nastallat, La Mare del Tanu i De Gairó.
Tots tres actuearan el dijous 15 d’octubre (20.00 h) a la Taverna Cervesa Guineu de la Fira Mediterrània de Manresa.
Qui guanyi el certamen –organitzat pel Grup Enderrock i el Centre Artesà Tradicionàrius amb el suport de la Fira Mediterrània– s'anunciarà l'endemà, divendres 16 d'octubre, en el marc de la presentació de projectes de l'Obrador d'Arrel de la Fira.
El jurat, de manera unànime i prèvia a la resolució del concurs, ha fet ús del punt 7 de les bases on se li permet “modificar les bases sense un avís previ per raons de causa major i/o de necessitat”, després d’una exhaustiva reflexió sobre la situació actual de l’escena de la música d’arrel. De manera excepcional, en aquesta edició s’ha permès la participació de propostes amb contracte discogràfic vigent, sempre i quan aquest acord no inclogui la publicació del disc objecte del premi del concurs.
Otros medios. Bloomberg: 'Artistas se resisten a que sus voces y canciones sean usadas para entrenar a la IA'
Lo más leído
1. Rafa del Calli obtiene la ‘Lámpara Minera’ del 65.º Festival Internacional del Cante de las Minas
2. Juan Carlos Romero impulsa el Instituto Internacional de Guitarra Flamenca Manolo Sanlúcar
3. Efecto Pasillo propone un concierto sinfónico para celebrar sus 20 años
4. Spotify introducirá la etiqueta 'AI persona' desde mediados de septiembre
5. Jazz en Red impulsará la colaboración entre músicos y salas de jazz en España




